Reference : Wissenskonstruktion im Dialog zwischen Alt und Jung: Förderung visueller Lesekompetenz
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Educational Sciences
http://hdl.handle.net/10993/19918
Wissenskonstruktion im Dialog zwischen Alt und Jung: Förderung visueller Lesekompetenz
German
[en] Knowledge construction in dialogues between old and young: Promotion of visual competence in reading
Andersen, Katja Natalie mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
2010
KiTa aktuell HRS- Fachzeitschrift für Leitungen, Fachkräfte und Träger der Kindertagesbetreuung
Link
18
1
4-5
No
1437-1790
Kronach
Germany
[en] knowledge construction ; reading ; visual literacy ; early childhood education
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/10993/19918

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.