Reference : Un dispositif centré sur une approche « play-based learning » en contextes scolaire e...
Scientific Presentations in Universities or Research Centers : Scientific presentation in universities or research centers
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/19495
Un dispositif centré sur une approche « play-based learning » en contextes scolaire et familial susceptible de favoriser l’accrochage scolaire des élèves du Grand-Duché du Luxembourg dès le préscolaire
French
Poncelet, Débora mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
Vlassis, Joëlle mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
2015
International
Condition(s) enseignante(s), Conditions pour enseigner. Réalités, enjeux, défis. Université Lumière LYON 2
From 08-01-2015 to 10-01-2015
http://hdl.handle.net/10993/19495

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
LYON conditions enseignantes Janvier 2015 Poncelet-Vlassis VF Mercredi 7 janvier.pptPublisher postprint902.5 kBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.