Reference : LE RÔLE DES PROBLÈMES DANS L’ENSEIGNEMENT DES MATHÉMATIQUES : ANALYSE DES CROYANCES D...
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/19490
LE RÔLE DES PROBLÈMES DANS L’ENSEIGNEMENT DES MATHÉMATIQUES : ANALYSE DES CROYANCES D’ENSEIGNANTS DU PRIMAIRE
French
Vlassis, Joëlle mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
Mancuso, Giovanna mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
Poncelet, Débora mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
2014
Cahiers des Sciences de l'Education (Les)
Université de Liège. Unité d'Analyse des Systèmes et Pratiques d'Enseignement
36
Résolution de problèmes mathématiques : regards croisés sur les élèves et les pratiques enseignantes
143-175
No
2030-9643
Liège
Belgium
http://hdl.handle.net/10993/19490

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
6._vlassis__mancuso__poncelet__pp._143_174_.pdfPublisher postprint918.59 kBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.