Reference : RÉSOLUTION DE PROBLÈMES MATHÉMATIQUES ET DÉVELOPPEMENT DE COMPÉTENCES : SUR QUELLES V...
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/19488
RÉSOLUTION DE PROBLÈMES MATHÉMATIQUES ET DÉVELOPPEMENT DE COMPÉTENCES : SUR QUELLES VARIABLES AGIR POUR SOUTENIR LES ÉLÈVES DANS LEUR APPRENTISSAGE
French
Fagnant, Annick []
Marcourx, Gery []
Vlassis, Joëlle mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
2014
Cahiers des Sciences de l'Education (Les)
Université de Liège. Unité d'Analyse des Systèmes et Pratiques d'Enseignement
36
Résolution de problèmes mathématiques : regards croisés sur les élèves et les pratiques enseignantes
1-6
No
2030-9643
Liège
Belgium
http://hdl.handle.net/10993/19488

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
1._fagnant__marcoux__vlassis__pp.1_6_.pdfPublisher postprint380.5 kBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.