Reference : Bildungspolitische Theorieeffekte und ihre Komplizenschaft mit Ungleichheiten
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences
http://hdl.handle.net/10993/18036
Bildungspolitische Theorieeffekte und ihre Komplizenschaft mit Ungleichheiten
German
Rothmüller, Barbara mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
2014
Pierre Bourdieu und Jacques Rancière. Emanzipatorische Praxis denken.
Kastner, Jens
Sonderegger, Ruth
Turia + Kant
147-182
No
978-3-85132-754-0
Wien
http://hdl.handle.net/10993/18036

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Rothmüller Bourdieu Ranciere 2014.pdfPublisher postprint198.98 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.