Reference : Verstehen heißt Verändern 'Conceptual Change' als didaktisches Prinzip des Sachunterr...
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/17530
Verstehen heißt Verändern 'Conceptual Change' als didaktisches Prinzip des Sachunterrichts.
German
Max, Charles mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
1997
Sachunterricht in der Grundschule
FAUST-SIEHL, Gabriele
MEIER, Richard
UNGLAUBE, Henning
Arbeitskreis Grundschule - Der Grundschulverband - e.V.
Beiträge zur Reform der Grundschule 101
62 - 89
Yes
9783930024643
Frankfurt am Main
[en] science education ; conceptual change ; learning
http://hdl.handle.net/10993/17530

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.