Reference : Früherkennung und Förderung von Problemen im Umgang mit Zahlen bei Kindern von 5-6 Ja...
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Paper published in a book
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/1727
Früherkennung und Förderung von Problemen im Umgang mit Zahlen bei Kindern von 5-6 Jahren Psychomotorik in Deutschland: Bewegung in Bildung und Gesundheit
German
Wantz, Marc mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS) >]
2006
1
Früherkennung und Förderung von Problemen im Umgang mit Zahlen bei Kindern von 5-6 Jahren
Fischer, Klaus
Knab, Eckhart
Behrens, Melanie
Aktionskreis Literatur und Medien
57-80
Yes
International
9783778079157
Lemgo
Deutschland
Kongress 50 Jahre Psychomotorik in Deutschland: Bewegung in Bildung und Gesundheit
2005
Universität Köln, Köln
Germany
http://hdl.handle.net/10993/1727

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.