Reference : PISA und die Steuerung des Luxemburger Schulwesens: Qualitätsentwicklung durch Bildun...
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Theoretical & cognitive psychology
http://hdl.handle.net/10993/16977
PISA und die Steuerung des Luxemburger Schulwesens: Qualitätsentwicklung durch Bildungsstandards, Kompetenzen und Lernstanderhebungen PISA 2006
French
Lanners, Michel [> >]
Peek, Rainer [> >]
Bamberg, Myriam [> >]
Kafaï, Amina [> >]
Schorn, Astrid [> >]
Unsen, Manon [> >]
Bertemes, Jos [> >]
Martin, Romain mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS) >]
Palazzarri, Livius [> >]
2007
Nationaler Bericht Luxemburg
Ministerium für Erziehung und Berufsausbildung, SCRIPT & Universität Luxemburg, Forschungseinheit EMACS
77-82
No
http://hdl.handle.net/10993/16977

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.