Reference : Subjektive Bezüge zum Wissen im Rahmen von LehrerInnenbildung und Unterrichtsgestaltung
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Paper published in a book
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/14860
Subjektive Bezüge zum Wissen im Rahmen von LehrerInnenbildung und Unterrichtsgestaltung
German
[en] Subjective relation to knowledge in teacher-training and teaching
Weber, Jean-Marie mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
Strohmer, Julia mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
Apr-2014
Theorie-Praxis-Bezüge in professionellen Feldern. Wissensentwicklung und -verwendung als Herausforderung
Unterkofler, Ursula
Oestereicher, Elke
Budrich UniPress
283-301
Yes
Yes
International
978-3-86388-049-1
Opladen
Germany
Nicht mit dir und nicht ohne dich? Zum Verhältnis von Theorie, Wissenschaft und Praxis in professionellen Feldern.
15-02-2013 to 16-02-2013
Katholische Stiftungsfachhochschule München
Munich
Germany
[en] relation to knowledge ; teacher-training ; taeching ; Lacan
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/10993/14860

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
Subjektive Bezuege zum Wissen_Weber_Strohmer.pdfAuthor postprint101.99 kBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.