Reference : Auf dem Pfad zur inklusiven Bildung? Schulreformen in Deutschland und die UN-Behinder...
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences
http://hdl.handle.net/10993/12247
Auf dem Pfad zur inklusiven Bildung? Schulreformen in Deutschland und die UN-Behindertenrechtskonvention
German
Blanck, Jonna M. []
Edelstein, Benjamin []
Powell, Justin J W mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
2014
Inklusion und Chancengleichheit
Schuppener, Saskia
Bernhardt, Nora
Hauser, Mandy
Poppe, Frederik
Klinkhardt
97-104
No
978-3-7815-1962-6
Bad Heilbrunn
[de] Inklusion ; Chancengleichheit ; Schule
Researchers ; Professionals ; Students ; General public
http://hdl.handle.net/10993/12247

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BlanckEdelsteinPowell2014_AufdemPfadzurinklusivenBildung.pdfPublisher postprint1.34 MBView/Open

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