Reference : Evaluation de l'intérêt pour les branches scientifiques présentées dans un contexte m...
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Paper published in a book
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/11298
Evaluation de l'intérêt pour les branches scientifiques présentées dans un contexte masculin et dans un contexte féminin: contenus non-parallélisés et contenus parallélisés
French
Kerger, Sylvie mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS) >]
2006
Yes
International
19ème Colloque de l' ADMEE L'évaluation au 21ème siècle "Vers de nouvelles formes modélisations et pratiques de l'évaluation?"
2006
Luxembourg
Grand Duchy of Luxembourg
http://hdl.handle.net/10993/11298

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
2006, Kerger, S., 19. Colloque Admée, PPT.pptAuthor postprint172 kBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.