Reference : Les représentations des enseignants du début du secondaire sur l’environnement socio-...
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Paper published in a book
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/10645
Les représentations des enseignants du début du secondaire sur l’environnement socio-éducatif de leur établissement scolaire et la mise en relation de ces représentations avec l’accrochage scolaire des élèves lors de la transition primaire-secondaire.
English
Poncelet, Débora mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS) >]
Dierendonck, Christophe mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS) >]
2013
Actualité de la recherche en Education et Formation
Yes
International
Actes du congrès de l’AREF
27-30 août
Montpellier
France
http://hdl.handle.net/10993/10645

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
Poncelet Dierendonck Représentations des enseignants AREF 2013.pdfPublisher postprint1.03 MBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.