Reference : Un modèle en pistes causales pour appréhender la complexité du phénomène d’accrochage...
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/10612
Un modèle en pistes causales pour appréhender la complexité du phénomène d’accrochage scolaire lors de la transition primaire-secondaire
French
Poncelet, Débora mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS) >]
Lafontaine, Dominique []
2011
Mesure et Evaluation en Education [=MEE]
Association pour le Développement des Méthodologies d'Evaluation en Education (ADMEE)
34
1
55-95
Yes
International
0823-3993
Québec
Canada
http://hdl.handle.net/10993/10612

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
Un modèle en pistes causales_2011_Poncelet.pdfPublisher postprint832.78 kBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.