Reference : Migrationsbedingte Mehrsprachigkeit und schulischer Fremdsprachenunterricht. Ein Beit...
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Arts & humanities : Languages & linguistics
http://hdl.handle.net/10993/10228
Migrationsbedingte Mehrsprachigkeit und schulischer Fremdsprachenunterricht. Ein Beitrag zur Bildungsgangforschung aus fremdsprachendidaktikscher Perspektive
German
Hu, Adelheid mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
2005
Bausteine einer Bildungsgangtheorie
Schenk, B.
Verlag für Sozialwissenschaften
161-178
No
Wiesbaden
Germany
http://hdl.handle.net/10993/10228

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Hu (2005) Migrationsbedingte Mehrsprachigkeit und schulischer Fremdsprachenunterricht. Ein Beitrag zur Bildungsgangforschung aus fremdsprachendidaktischer Perspektive.pdfPublisher postprint8.5 MBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.