Reference : Mehrsprachigkeit und Identität. Überlegungen für ein aufgabenorientiertes sprachüberg...
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Arts & humanities : Languages & linguistics
http://hdl.handle.net/10993/10227
Mehrsprachigkeit und Identität. Überlegungen für ein aufgabenorientiertes sprachübergreifendes Projekt im Französisch- und Spanischunterricht der Sekundarstufe I
German
Hu, Adelheid mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
2005
Aufgabenorientierung im Fremdsprachenunterricht. Tasked based language learning and teaching. Festschrift zum 60. Geburtstag von Michael Legutke.
Müller-Hartmann, A.
Schocker-von-Dittfurth, M.
Gunter Narr
247-256
No
Tübingen
Germany
http://hdl.handle.net/10993/10227

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.