Reference : Sprachen, Leistung, Bildung. Sprachenlernen und -lehren in der Perspektive von Bildun...
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Arts & humanities : Languages & linguistics
http://hdl.handle.net/10993/10216
Sprachen, Leistung, Bildung. Sprachenlernen und -lehren in der Perspektive von Bildungsgangforschung und Bildungsstandards.
German
Hu, Adelheid mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
2007
Sprachen lehren und lernen. Die Perspektive der Bildungsgang-forschung.
Decke-Cornhill, H.
Hu, A.
Meyer, M.
Barbara Budrich Publishers
233-250
No
http://hdl.handle.net/10993/10216

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Hu (2007) Sprachen, Leistung, Bildung. Schulisches Sprachenlernen und -lehren in der Perspektive von Bildungsforschung und Bildungsstandards.pdfPublisher postprint7.69 MBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.