References of "Fischbach, Antoine 50001789"
     in
Bookmark and Share    
Full Text
See detailAllgemeine Befunde zum Luxemburgischen Schulwesen
Fischbach, Antoine UL; Brunner, Martin UL; Lorphelin, Dalia UL et al

in Martin, Romain; Brunner, Martin (Eds.) Épreuves Standardisées. Nationaler Bericht 2011‐2012 (2012)

Detailed reference viewed: 62 (21 UL)
See detailItem‐Austausch im Rahmen des DACHL – Konzeptvorschlag
Fischbach, Antoine UL; Martin, Romain UL

Presentation (2011, October)

Detailed reference viewed: 37 (5 UL)
See detailPeer‐Review im Rahmen des DACHL – Konzeptvorschlag
Fischbach, Antoine UL; Martin, Romain UL

Presentation (2011, October)

Detailed reference viewed: 29 (2 UL)
See detailLänderbericht Luxemburg: Épreuves Standardisées
Fischbach, Antoine UL; Martin, Romain UL

Presentation (2011, October)

Detailed reference viewed: 30 (2 UL)
Peer Reviewed
See detailReading comprehension strategies of biliterate students in German and French
Ugen, Sonja UL; Brunner, Martin UL; Fischbach, Antoine UL et al

Scientific Conference (2011, July)

Detailed reference viewed: 74 (13 UL)
See detailLänderbericht Luxemburg: Épreuves Standardisées
Brunner, Martin UL; Fischbach, Antoine UL

Presentation (2011, March)

Detailed reference viewed: 25 (8 UL)
See detailLänderbericht Luxemburg: Épreuves Standardisées
Fischbach, Antoine UL

Presentation (2010, October)

Detailed reference viewed: 18 (5 UL)
See detailLänderbericht Luxemburg: Épreuves Standardisées 2009
Fischbach, Antoine UL

Presentation (2010, March)

Detailed reference viewed: 18 (5 UL)
See detailRückmeldeformate zu Ergebnissen aus den Large Scale Assessments
Fischbach, Antoine UL

Presentation (2010, March)

Detailed reference viewed: 29 (8 UL)
Full Text
See detailJungen und Mädchen
Brunner, Martin UL; Ugen, Sonja UL; Dierendonck, Christophe UL et al

in SCRIPT; EMACS (Eds.) PISA 2009. Nationaler Bericht Luxemburg (2010)

Detailed reference viewed: 40 (8 UL)
Full Text
Peer Reviewed
See detailDie kognitive Repräsentation von Schülertypen bei angehenden Lehrkräften - Eine typologische Analyse
Hörstermann, Thomas UL; Krolak-Schwerdt, Sabine UL; Fischbach, Antoine UL

in Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften (2010), 32

Detailed reference viewed: 120 (17 UL)
Full Text
Peer Reviewed
See detailThe structure of academic self-concepts revisited: The nested Marsh/Shavelson model
Brunner, Martin UL; Keller, Ulrich UL; Dierendonck, Christophe UL et al

in Journal of Educational Psychology (2010), 102(4), 964-981

Detailed reference viewed: 359 (28 UL)
Full Text
See detailUnterschiede zwischen Schulformen und Schulen
Keller, Ulrich UL; Reichert, Monique UL; Brunner, Martin UL et al

in SCRIPT; EMACS (Eds.) PISA 2009. Nationaler Bericht Luxemburg (2010)

Detailed reference viewed: 96 (11 UL)
Full Text
See detailZusammenfassung der Ergebnisse von PISA 2009
Boehm, Bettina; Brunner, Martin UL; Dierendonck, Christophe UL et al

in SCRIPT; EMACS (Eds.) PISA 2009. Nationaler Bericht Luxemburg (2010)

Detailed reference viewed: 61 (9 UL)
Full Text
See detailLuxemburger Schülerinnen und Schüler im internationalen Vergleich
Boehm, Bettina; Brunner, Martin UL; Dierendonck, Christophe UL et al

in SCRIPT; EMACS (Eds.) PISA 2009. Nationaler Bericht Luxemburg (2010)

Detailed reference viewed: 47 (5 UL)
Full Text
See detailKompetenzerwerb in Bezug auf das kulturelle und sozio‐ökonomische Umfeld
Ugen, Sonja UL; Brunner, Martin UL; Dierendonck, Christophe UL et al

in SCRIPT; EMACS (Eds.) PISA 2009. Nationaler Bericht Luxemburg (2010)

Detailed reference viewed: 57 (8 UL)
Full Text
See detailSchulische Entwicklung
Fischbach, Antoine UL; Brunner, Martin UL

in SCRIPT; EMACS (Eds.) PISA 2009. Nationaler Bericht Luxemburg (2010)

Detailed reference viewed: 26 (6 UL)
See detailLänderbericht Luxemburg: Weiterentwicklung der standardisierten Tests
Fischbach, Antoine UL; Brunner, Martin UL

Presentation (2009, September)

Detailed reference viewed: 24 (4 UL)